بیشترین بازدهی هفتگی
فولاد کاویان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. بانک پارسیان سوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «وپارس» 381ریال و سرمایه آن برابر رقم 5هزار میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «سفارسیت» سود هر سهم خود را 62ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 30میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت دوده صنعتی به خود اختصاص داد. فولاد کاویان در رده دوم این گروه ایستاد. «فوکا» با سرمایه 100میلیارد ریال سود هر سهم خود را 153ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. نفت بهران هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن »2972ریال و سرمایه آن بالغ بر 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» بالغ بر 4هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت بانک پارسیان به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه 262میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه دوم شد. سرمایه «سصوفی» بالغ بر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1139ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری داروسازی کوثر به دست آورد. آبادگران در جایگاه ششم ایستاد. «ثاباد» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 166ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان خاش در رده دهم این گروه ایستاد. «سخاش» با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 507ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
داروسازی کوثر هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. کمباین سازی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکمبا» 903 ریال و سرمایه آن بالغ بر 65میلیارد و 850میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت فارسیت اهواز ارزانترین سهم بود. محور خودرو در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «خمحور» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 289ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 491ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
پتروشیمی اصفهان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که توسعه فارس در این گروه سوم شد. سرمایه «ثفارس» معادل 102میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 220 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پتروشیمی اصفهان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را تامین ماسه به خود اختصاص داد. «کماسه» با سرمایه 10میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 2023ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم پنج هزار و 524 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس