روزانه
بیشترین بازدهی
دوده صنعتی دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که بانک کارآفرین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت.«وکار» سود هر سهم سا‌ل‌جاری را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۷۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
تراکتورسازی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. معادن منگنز ایران در رده سوم این گروه ایستاد.«کمنگنز» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۸۷۸ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
لیزینگ ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را شرکت رایان‌سایپا به خود اختصاص داد.سرمایه «ولساپا» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک اقتصاد نوین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ غدیر در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولغدر» مبلغ ۲۹۴ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. لیزینگ ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «ولیز» باسرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هشتم شد. سرمایه«وپارس» بیش از ۵۰۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گالوانیزه فجر سپاهان به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان دیروز در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۶۱۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین جایگاه اول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیمیایی فارس دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم شرکت «شفارس» مبلغ 226ریال و سرمایه آن معادل 23میلیارد و 622میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته صنعتی دریایی (صدرا) به دست آورد. سیمان خاش در جایگاه سوم ایستاد. «خصدرا» با سرمایه 1500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 463ریال پیش‌‌‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن وفلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌جاری 1255ریال و سرمایه آن برابر 262میلیارد و 500میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پگاه خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «غشان» با سرمایه 81میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 577ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه سوم شد. سرمایه «وپترو» برابر 1820میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 212ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. آرتاویل تایر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «پارتا» برابر 202میلیارد و 500میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 227ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. جایگاه دهم این گروه را ایران یاسا از آن خود کرد. «یاسا» با سرمایه 20میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1188ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پتروشیمی فارابی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند مرودشت در رده سوم این گروه ایستاد. «قمرو» با سرمایه‌ای معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۳۱۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۲۰۴ریال و سرمایه آن معادل ۴۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده پنجم این گروه ایستاد. کالسیمین با سرمایه ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۳۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه ششم شد. سرمایه «وساخت» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر۴۵ میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.«پشاهین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس