روزانه
بیشترین بازدهی
کیمیدارو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که شیشه و گاز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت.«کگاز» سود هر سهم سال‌جاری را ۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۵۳میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
ایران ارقام روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد.افست در رده دوم این گروه ایستاد. «چافست» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۱۶ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد.سرمایه «خودرو» معادل چهار هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم را یک‌هزار و ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک اقتصاد نوین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ یک‌هزار و ۱۶۲ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده سوم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل ۲هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ صنعت و معدن در این گروه پنجم شد. سرمایه «ولصنم» بیش از ۴۰۰میلیارد ریال است. «ولصنم» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم یک‌هزار و ۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیمیایی فارس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شفارس» مبلغ 226ریال و سرمایه آن معادل 23میلیارد و 622میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته صدرا به دست آورد. شکر شاهرود در جایگاه چهارم ایستاد. «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 620ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 643ریال و سرمایه‌ آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد.تراکتورسازی در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «تایرا» با سرمایه 262میلیارد و 500میلیون ریال ، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 255ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه دوم شد. سرمایه «وپترو» برابر یک هزار و 820میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 212ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 196میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 236ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم پنج‌هزار و 524ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱هزار و ۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند مرودشت در رده سوم این گروه ایستاد. «قمرو»با سرمایه‌ای معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل یک‌هزار و ۳۱۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم ر‌ا به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شاراک» در سال مالی ۸۵ مبلغ یک‌هزار و ۹۵۶ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. باما در رده سوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر شش هزار و ۸۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه سوم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. گل‌گهر با سرمایه‌ای برابر ۴۴۰میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۷۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در‌صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا‌آذین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. خاذین با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس