روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لیزینگ ایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «ولیز» سود هر سهم سال جاری را ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
قند شیرین خراسان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان خاش در رده دوم این گروه ایستاد. «سخاش» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۵۰۷ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
رایان سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه هپکو معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز رایان‌ سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبیمه» مبلغ ۱۵۲ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری پتروشیمی به خود اختصاص داد. رایان‌سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. «ولساپا» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری پتروشیمی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ملی سرب و روی ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فسرب» بیش از ۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا آذین جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ رقم ۵۶۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی فارابی در این گروه چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شفارا» مبلغ 410ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته صنعتی دریایی (صدرا) به دست آورد. قند شیرین خراسان در جایگاه دوم ایستاد. «خصدرا» با سرمایه 1500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 463ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 1204 ریال و سرمایه آن برابر 4500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 11272 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه سوم شد. سرمایه «وپترو» برابر 1820میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 212 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۹۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شیمیایی فارس در رده دوم این گروه ایستاد. «شفارس» با سرمایه‌ای معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۹۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کروی» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۳۱۴ریال و سرمایه آن معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. باما در رده سوم این گروه ایستاد. باما با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هرسهم خود را برابر ۶۸۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وساخت» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال، سود هرسهم خود را رقم ۵۵۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس