روزانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصادنوین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «شفارس» سود هر سهم سال جاری را ۲۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
صدرا روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. پارس سرام در رده دوم این گروه ایستاد. «کسرام» با سرمایه‌ای معادل ۱۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۴۷۹ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
صدرا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه «ونوین» معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبیمه» مبلغ ۱۵۲ ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده پنجم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه‌ای معادل ۴۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ولیز» بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. آرتاویل تایر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «پارتا» برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۱۱۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نوسازی ساختمان تهران در این گروه چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ثنوسا» مبلغ 312ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته صدرا به دست آورد. سامان‌گستر اصفهان در جایگاه دوم ایستاد. «خصدرا» با سرمایه 1500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 463ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 4500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصنا» در سال‌جاری 201ریال و سرمایه آن برابر 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده پنجم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 11272 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسپه» برابر 1495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهین» برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 18 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم 5524 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد‌نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که بانک کارآفرین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «وکار» سود هرسهم خود را مبلغ ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قندمرودشت در رده سوم این گروه ایستاد. «قمرو» با سرمایه‌ای معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۱۳۱۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شاراک» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۹۵۶ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. باما در رده چهارم این گروه ایستاد. باما با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۸۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه چهارم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان با سرمایه‌ای برابر ۲۸۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت « فجر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۰۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس