روزانه
بیشترین بازدهی
حمل و نقل پتروشیمی دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که خدمات کشاورزی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «تکشا» سود هر سهم سال جاری را ۶۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
موتوژن روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سولیران در رده سوم این گروه ایستاد. «فسلیر» با سرمایه‌ای معادل ۲۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد. سرمایه «فرآور» معادل ۱۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱هزار و ۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» مبلغ یک‌هزار و ۲۵۵ریال و سرمایه آن معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سیمان شمال در رده چهارم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۵هزار و ۵۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که هپکو در این گروه دوم شد. سرمایه «تپکو» بیش از ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. «تپکو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر چهارهزار و ۵۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم یک‌هزار و ۲۰۴ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
فارسیت اهواز جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی فارابی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شفارا» 410ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه چهارم ایستاد. «ثفارس» با سرمایه 102میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 220ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را لیزینگ ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ولیز» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» در سال‌جاری 543 ریال و سرمایه آن برابر 700میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «ونوین» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 351 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در این گروه ششم شد. سرمایه «وصنا» برابر 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 201 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌‌هزار و 333 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 568ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک کارآفرین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲هزار و ۹۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نیروی زنگان در رده ششم این گروه ایستاد. «شزنگ» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۳۱۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد.پتروشیمی اصفهان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شصفها» در سال‌مالی ۸۵ مبلغ یک هزار و ۱۱۵ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد‌ ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. باما در رده چهارم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر شش هزار و ۸۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. چادرملو با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل‌ ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم یک‌هزار و ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس