روزانه
بیشترین بازدهی
نورد و لوله اهواز دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی فارابی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «شفارا» سود هر سهم سال‌جاری را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۵۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کف روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. پگاه خراسان در رده دوم این گروه ایستاد. «غشان» با سرمایه‌ای معادل ۸۱ میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۷ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را کف به خود اختصاص داد. سرمایه «شکف» معادل ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سه خود را ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ یک‌هزار و ۲۰۴ریال و سرمایه آن معادل ۴هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که کربن ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «شکربن» بیش از ۲۵۰میلیارد ریال است. «شکربن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران خودرو دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم یک هزار و ۱۰۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
نورد و لوله اهواز جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. موتوژن دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بموتو» مبلغ 403ریال و سرمایه آن معادل 113میلیارد و 400میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کف به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه سوم ایستاد. «خزر» با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 158 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فرآوری مواد معدنی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فرآوری مواد معدنی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذاری بوعلی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌جاری 207ریال و سرمایه آن برابر 800 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شبهرن» با سرمایه 180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دوهزار و 972 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «ولیز» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان خاش در جایگاه نهم قرارگرفت. سرمایه «سخاش» برابر 75میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 507 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» ‌با سرمایه‌ای برابر 600میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 510 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که دوده صنعتی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شدوص» سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و یک‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند ثابت در رده نهم این گروه ایستاد. «قثابت» با سرمایه‌ای معادل ۶۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۵۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۴۹۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اصفهان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شصفها» در سال مالی ۸۵ مبلغ یک‌هزار و ۱۱۵ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پگاه آذربایجان‌غربی با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد و ۸۰میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس