روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لیزینگ ایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «ولیز» سود هر سهم سال جاری را ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
شیمیایی فارس روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. محورسازان در رده دوم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۶۱۰ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را باما به خود اختصاص داد. سرمایه باما معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز باما جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» مبلغ ۱۹۵۶ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سیمان خاش در رده چهارم این گروه ایستاد. «سخاش» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان خاش دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» ۵۰۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه تکنوتار برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۱۰۳۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
قند نقش جهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سموم علف‌کش در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 2458 ریال و سرمایه آن معادل 10 میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته شیمیایی فارس به دست آورد. داروسازی امین در جایگاه سوم ایستاد. «دامین» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 253 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شصفها» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1115 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده دهم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» در سال جاری 4339 ریال و سرمایه آن برابر 195میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. ماشین‌آلات عمرانی در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 700میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 543 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه دوم شد. سرمایه «وساخت» برابر 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه 100میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 568ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران‌تایر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری موادمعدنی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سایپا دیزل در رده سوم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» برابر ۴۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۳۲۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۴۹۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. گل‌گهر با سرمایه ۴۴۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۶۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسپه» ۱۴۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. گالوانیزه سپاهان با سرمایه‌ای برابر ۲۸۶میلیارد در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس