بیشترین بازدهی هفتگی
نفت بهران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. باما دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 6626ریال و سرمایه آن بالغ بر 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حمل و نقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران تایر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را 764ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 79میلیارد و 211میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده دوم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2972ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 1631ریال و سرمایه آن بالغ بر 440میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه این شرکت بالغ بر 1000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 919ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده هفتم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 4هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شهد ایران در این گروه نهم شد. سرمایه این شرکت بالغ بر 125میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 202ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ بر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 153 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم سیمان فارس و خوزستان به دست آورد. نصیرماشین در جایگاه چهارم ایستاد. این شرکت با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 386ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان کارون در رده هفتم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 208میلیارد و 833میلیون ریال، سود هر سهم خود را 872ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سینادارو هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 1502ریال و سرمایه آن بالغ بر 39میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت فارسیت اهواز ارزان‌ترین سهم بود. نورد و لوله اهواز در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 120میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 2911ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ بر 5000میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
سیمان مازندران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که لبنیات پاک در این گروه چهارم شد. سرمایه این شرکت بالغ بر 88 میلیارد و 773 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 781 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان مازندران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هفتم این گروه را آلومراد به خود اختصاص داد. این شرکت با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1791ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق در جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 780ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس