روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم پتروشیمی فارابی دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نیروترانس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «بنیرو» سود هرسهم سال‌جاری را ۴۳۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۳۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سایپادیزل روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سینادارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه‌ای معادل ۳۹میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۵۰۲ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «وصندوق» مبلغ ۳۲۰ریال و سرمایه آن معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. نفت پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شنفت» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه پنجم شد. سرمایه «سفارس» بیش از سه‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «سفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. ایران‌دوچرخ در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «خدومو» برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۵۶۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بهنوش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» مبلغ دوهزار و 630ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد و 152میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سایپا دیزل به دست آورد. داروسازی اسوه در جایگاه ششم ایستاد. «داسوه» با سرمایه 36میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 263ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری یک‌هزار و 631ریال و سرمایه آن برابر 440میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. باما در رده چهارم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ شش هزار و 626 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر 4هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 204 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه 3هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 442 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حمل و نقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران تایر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «پتایر» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۹میلیارد و ۲۱۱میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان کرمان در رده سوم این گروه ایستاد. «سکرمان» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۸میلیارد و ۸۳۳میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۸۲۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۸۱ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه سوم شد. سرمایه «وساخت» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس