بیشترین بازدهی هفتگی
ایران تایر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. حمل‌ونقل توکا ششم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «حتوکا» مبلغ 347ریال و سرمایه آن معادل 51میلیاردو 537میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ایران‌تایر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معادن روی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کروی» سود هر سهم خود را یک هزار و 125ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 548میلیارد و 625میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. داروسازی اسوه در رده پنجم این گروه ایستاد. «داسوه» با سرمایه 36میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و 263ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. حمل‌و‌نقل پتروشیمی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حپترو» 2هزار و 747ریال و سرمایه آن معادل 8میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده هشتم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه یک‌هزار و 495میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 150ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ساختمان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه چهارم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 382 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته‌ای که گذشت، پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان دورود در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سدور» معادل 46میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را یک هزار و 90ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان کرمان به دست آورد. سرمایه‌گذاری توس‌گستر در جایگاه ششم ایستاد. «وتوس» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 275ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند پیرانشهر در رده هشتم این گروه ایستاد. «قپیرا» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 456ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان کرمان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. قند اصفهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قصفها» 3هزار و 850ریال و سرمایه آن معادل 12میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گروه صنعتی ملی ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 175ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال جاری یک‌هزار و 631 ریال و سرمایه آن معادل 440میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
داده‌پردازی ایران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس‌خزر در این گروه ششم شد. سرمایه «لخزر» معادل یک‌صد میلیارد و 800میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 513ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته داده‌پردازی ایران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هفتم این گروه را صنعتی سپاهان به خود اختصاص داد. «فسپا» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 554 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یکصد میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 620ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس