روزانه
بیشترین بازدهی
پلاستیران دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌دارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «دیران» سود هر سهم سال جاری را یک‌هزار و ۶۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ده میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران مرینوس روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سایپاآذین در رده دهم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۸ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را کارخانجات مخابراتی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «لکما» معادل ۶۱میلیارد و ۴۰۰میلیون‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را دوهزار و ۷۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وساخت» مبلغ ۳۰۰ ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه سوم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. «وصندوق» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان دورود به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۶۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر 972میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی 85 در رقم یک‌هزار و 100ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حمل‌ونقل پتروشیمی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد.دشت مرغاب سوم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «غدشت» مبلغ یک هزار و ۱۰۷ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان کارون به دست آورد.گلتاش در جایگاه سوم ایستاد.«شگل» با سرمایه ۴۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود.جایگاه هشتم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد.سرمایه «خودرو» معادل چهار هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک هزار و ۲۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد.داروسازی سبحان در رده نهم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «دسبحا» در سال جاری مبلغ ۶۸۱ ریال و سرمایه آن برابر ۱۲۰میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. معادن روی در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «کروی» با سرمایه ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۲۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خودکرد. خکمک با سرمایه ۱۳میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
حمل‌و‌نقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سینادارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دسینا» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 502ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 39میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان کارون در رده چهارم این گروه ایستاد. «سکارون» با سرمایه‌ای معادل 208میلیارد و 833میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 872ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و 115ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ملی سرب و روی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم فسرب در سال‌مالی 85 مبلغ 582ریال و سرمایه آن معادل 92میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد. سیمان غرب در رده ششم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه 110میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر رقم 878ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خساپا» بیش از 5هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و 162ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ده میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.«کدما» سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کچینی» با سرمایه‌ای برابر 84میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس