بیشترین بازدهی هفتگی
حمل و نقل پتروشیمی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. دشت مرغاب، سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 1107ریال و سرمایه آن بالغ بر 30میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حمل و نقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس‌شهید‌باهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فباهنر» سود هر سهم خود را 1150ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 225میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حمل‌ونقل پتروشیمی به خود اختصاص داد. پارس دارو در رده دوم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 797ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 1631ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 440میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» بالغ بر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1115ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده نهم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه 70 میلیارد ‌ریال، سود هرسهم خود را در رقم یک‌هزار و 333 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که نوسازی ساختمان تهران در این گروه پنجم شد. سرمایه «ثنوسا» بالغ بر 300میلیارد ریال است. «ثنوسا» سود هر سهم خود را 310ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 153ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان کارون به دست آورد. جام دارو در جایگاه پنجم ایستاد. این شرکت با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 547ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان غرب در رده هشتم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 110میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 878 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان دورود هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. نگین طبس ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کطبس» 1743ریال و سرمایه آن بالغ بر 15میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گروه صنعت ملی ارزان‌ترین سهم بود. رینگ مشهد در جایگاه دهم این گروه ایستاد. رینگ مشهد با سرمایه‌ 104میلیارد و 75میلیون ریال، سود هر سهم خود را 320ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ بر 5هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری بهمن هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که صنعتی بهشهر در این گروه پنجم شد. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 192 میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 467 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرمایه‌گذاری بهمن در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را داده‌پردازی ایران به خود اختصاص داد. این شرکت با سرمایه 93میلیارد و 376میلیون ریال، سود هر سهم خود را 428ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 84میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را در 540ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس