ایسنا - خسارت‌های وارده به بازارهای مالی امارات در ۲۳ روز گذشته از مرز ۶۱میلیارد درهم گذشت! کاهش شدید شاخص سهام در بازارهای مالی امارات در ماه نوامبر میزان خسارت‌های وارده به سهامداران و سرمایه‌گذاران به شدت افزایش یافت. در حالی که مسوولان وزارت اقتصاد امارات در هفته گذشته برای متعادل کردن و جلوگیری از فرار سرمایه‌گذاران اقدام به پذیره‌نویسی عمومی کردند که روز (پنج‌شنبه) این پذیره‌نویسی پایان یافت.

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی بازارهای مالی امارات خسارت‌های وارده به بورس‌های ابوظبی و دبی در هفته گذشته از مرز ۲۰میلیارد درهم گذشت و در مجموع میزان خسارت‌های وارده به بازارهای مالی امارات در ماه جاری میلادی (نوامبر) به ۶۱میلیارد درهم رسید.

در معاملات روز پنج‌شنبه در بورس دبی بیش از ۳/۸۸میلیون سهم به ارزش ۵/۵۸۹میلیون درهم دادوستد شد. همچنین در معاملات روز پنج‌شنبه در بورس ابوظبی بیش از ۳/۲۰میلیون سهم به ارزش ۳/۶۰میلیون درهم معامله شد.

براساس این گزارش، طولانی شدن بحران در بازارهای مالی امارات و شدت یافتن بحران در سه هفته اخیر، مسوولان بازار مالی دبی را مجبور کرد تا تغییراتی در کادر مسوولان و مدیران صورت دهند.

به همین دلیل مدیر اجرایی بورس دبی تغییر کرد و حامد احمد علی به عنوان مدیر اجرایی بورس دبی معرفی شد. روزنامه الاتحاد نوشت: حامد احمد علی در چند سال گذشته در سمت‌های مختلف در بازار مالی دبی خدمت می‌کند.