بیشترین بازدهی هفتگی
ایران‌دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کارخانجات مخابراتی ایران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «لکما» مبلغ دوهزار و 819ریال و سرمایه آن معادل 61میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
معادن روی صدرنشین جدول بیشترین بازدهی ماهانه شد. فرآورده‌های تزریقی در رده هشتم این گروه ایستاد. «دفرا» با سرمایه 26میلیارد و 410میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 828ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. داروسازی زهراوی در رده هشتم این گروه ایستاد. «دزهراوی» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 3هزار و 852ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان ارومیه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساروم» 5هزار و 607 ریال و سرمایه آن معادل 28میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 115ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سیمان غرب به خود اختصاص داد. باما در رده پنجم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 6هزار و 270ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381ریال پیش‌‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته سیمان غرب به دست آورد. چادرملو در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» بالغ بر یک هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 919 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان غرب به دست آورد. نوسازی ساختمان تهران در جایگاه پنجم ایستاد. «ثنوسا» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 310ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
ایران‌خودرودیزل در حالی عنوان نخست جدول کمترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که موتورسازان تراکتور در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «خموتور» سود هر سهم خود را مبلغ 592ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر 120میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان غرب هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. جایگاه سوم این گروه را ملی سرب و روی از آن خود کرد. پیش‌بینی سود هر سهم «فسرب» 582ریال و سرمایه آن معادل 92میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گروه صنعتی ملی ارزان‌ترین سهم بود. پتروشیمی شیراز در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه 2هزار و 550میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر رقم 84 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری مبلغ یک‌هزار و 162ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
نسوز پارس هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سامان گستر اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «ثامان» برابر 184میلیارد و 951میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 352ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته نسوز پارس در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را فنرسازی زر به خود اختصاص داد. «خزر» با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 158ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس