روزانه
بیشترین بازدهی
معادن روی دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که مواداولیه داروپخش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دتماد» سود هرسهم سال‌جاری را ۶هزار و ۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان غرب روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کربن ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را مبلغ ۳۰۱ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. سرمایه «وساخت» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «ولیز» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل ۷۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۹۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. «ومعادن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ رقم ۷۸۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
البرز دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گل‌گهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ یک‌‌هزار و 631ریال و سرمایه آن معادل 440میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه نهم ایستاد. «کاصفا» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 399ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 115ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری مبلغ یک‌هزار و 204ریال و سرمایه آن برابر چهار هزار و 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان غرب به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده سوم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه یک‌هزار و 495میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن روی در این گروه هفتم شد. سرمایه «کروی» برابر 548میلیارد و 625میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 251 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «شپترو» برابر 160میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 955 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 600میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و پنج ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن روی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که البرز دارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۸۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان غرب در رده سوم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۱۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» برابر ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۸۲ ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» بیش از ۵هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان فارس با سرمایه‌ای برابر ۴۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم ‌قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کچینی» با سرمایه‌ای برابر۸۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس