روزانه
بیشترین بازدهی
ایران دارو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های نسوزآذر در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «کاذر» سود هر سهم سال‌جاری را ۴۵۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ملی سرب و روی ایران روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سموم علف‌کش در رده دوم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را دوهزار و ۴۵۸ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. باما در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» مبلغ شش هزار و ۲۷۰ریال و سرمایه آن معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز باما به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده هفتم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» بیش از پنج هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران‌دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. رازک هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» مبلغ دوهزار و 158ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه دهم ایستاد. «کاصفا» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 399ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را تراکتورسازی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اصفهان در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شصفها» در سال‌جاری یک‌هزار و 115ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان غرب به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «وسپه» با سرمایه یک هزار و 495میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان غرب در این گروه پنجم شد. سرمایه «سغرب» برابر 110میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 383 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. نسوز پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کفپارس» برابر 60میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 202 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 780 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی جابرابن‌‌حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. موتورسازان تراکتور در رده دهم این گروه ایستاد. «خموتور» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده هشتم این جدول قرر گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» در سال مالی ۸۵ مبلغ سه‌هزار و ۲۸۵ریال و سرمایه آن معادل ۱۹۵میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و ۹۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن روی در این گروه ششم شد. سرمایه «کروی» بیش از ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۲۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. آبادگران با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس