روزانه
بیشترین بازدهی
البرز دارو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌دارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. ایران‌دارو سود هر سهم سال‌جاری را ۱۶۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۱۰ میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
قند اصفهان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. بسته‌بندی ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «قصفها» با سرمایه‌ای معادل ۱۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۳۸۵۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۳۸۲ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. ساختمان اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۴میلیارد و ۴۶۹میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت نفت در این گروه هشتم شد. سرمایه «ونفت» ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است. «ونفت» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گل‌گهر به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر ۱۹۶میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ رقم ۵۶۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
البرز دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. دارویی لقمان دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «دلقما» مبلغ 903ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ملی سرب و روی ایران به دست آورد. تولی‌پرس در جایگاه هشتم ایستاد. «شتولی» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1518ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ملی سرب و روی به خود اختصاص داد. سرمایه «فسرب» معادل 92میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 582ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن برابر 5000میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده هفتم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه 262میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن روی در این گروه چهارم شد. سرمایه کروی برابر 548میلیارد و 625میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1251 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سیمان فارس به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه 3200میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 442 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی جابرابن‌حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. ایران‌خودرو دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. «خاور» با سرمایه‌ای معادل ۹۷۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شاصفها» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۱۱۱۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «فاسمین» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۲۸۵ریال و سرمایه آن معادل ۱۹۵میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه ۱۰۰۰میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه سوم شود. سرمایه «وسپه» بیش از ۱۴۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان مازندران با سرمایه‌ای برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسب P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس