بیشترین بازدهی هفتگی
البرز دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. دارویی لقمان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دلقما» 903ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سینا دارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «دسینا» سود هر سهم خود را 1502ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 39میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. گل گهر در رده دوم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 440میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1631 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. مواد اولیه داروپخش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دتماد» مبلغ 6005 ریال و سرمایه آن بالغ بر 30میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» معادل 4هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 320ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سایپا به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو دیزل در رده پنجم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه‌ 972میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 1100ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» بالغ بر 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سیمان فارس به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» معادل 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 200ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری ملی سرب و روی ایران به دست آورد. تکین کو در جایگاه دوم ایستاد. این شرکت با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1754ریال پیش‌‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
داروسازی جابرابن‌حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. خدمات کشاورزی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تکشا» با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 613ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
مواد اولیه داروپخش هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.املاح معدنی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شاملا» 1263 ریال و سرمایه آن بالغ بر 60میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گروه صنعتی ملی ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 400میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 175 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کربن ایران در رده سوم این گروه قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شکربن» در سال جاری 301ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 250میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
مهرکام هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ناب در این گروه دوم شد. سرمایه «عناب» بالغ‌بر 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 250ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته مهرکام در جدول کمترین سهام معامله شده شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را لنت‌ترمز به خود اختصاص داد. «خلنت» با سرمایه 12میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 770ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکک» با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و 30ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس