روزانه
بیشترین بازدهی
چادرملو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. کاما سود هر سهم سال جاری را ۶۲۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
معادن منگنز ایران روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. تکین‌کو در رده دوم این گروه ایستاد. رتکو با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۷۵۴ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه وصندوق معادل ۴۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم وپارس مبلغ ۳۸۱ ریال و سرمایه آن معادل ۵۰۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن روی به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده‌ را به دست آورد که معادن روی در این گروه دوم شد. سرمایه کروی ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه کگل برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. خاور با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۱۱۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. البرزدارو در این گروه چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت دالبر مبلغ 1889ریال و سرمایه آن معادل 16میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را درهفت روز گذشته داروسازی جابرابن‌حیان به دست آورد. سرمایه‌گذاری رنا در جایگاه سوم ایستاد. ورنا با سرمایه 1600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 500ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت شصفها معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1115ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کربن ایران در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شکربن در سال‌جاری 301ریال و سرمایه آن برابر 250میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت وسپه با سرمایه 1495 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هشتم شد. سرمایه ومعادن برابر 1262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 382 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سیمان فارس به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه کدما برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. خکمک با سرمایه 13میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1030 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که بین‌المللی پارس در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت شپارس سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروساری جابرابن حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صنعتی نیرومحرکه در رده ششم این گروه ایستاد. خمحرکه با سرمایه‌ای معادل ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، سود هر خود را مبلغ ۶۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه فاسیمین برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۲۸۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت شخارک در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۹۱۴ریال و سرمایه‌ آن معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. نوسازی ساختمان تهران در رده ششم این گروه ایستاد. ثنوسا با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه ششم شد. سرمایه خکاوه ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان فارس با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. ختوقا با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس