روزانه
بیشترین بازدهی
سرماآفرین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌دارو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «دیران» سود هر سهم سال جاری را ۱۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
معادن روی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. داروسازی سبحان در رده دوم این گروه ایستاد. «دسبحا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۶۸۱ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۱۱۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم خاور مبلغ ۱۱۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. معادن روی در رده دوم این گروه ایستاد. کروی با سرمایه‌ای معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال، سود هرسهم خود را ۱۲۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه ثاصفا ۱۰۴میلیارد و ۴۶۹میلیون ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه فوکا برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. خودرو با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۱۲۰۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سینادارو در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «دسینا» مبلغ 1502 ریال و سرمایه آن معادل 39میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی جابرابن‌حیان به دست آورد. خدمات کشاورزی در جایگاه سوم ایستاد. «دجابر» با سرمایه 126میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1204ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کربن ایران در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم شکربن در سال‌جاری 301ریال و سرمایه آن برابر 250میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد.نوسازی ساختمان تهران در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت ثنوسا با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 310 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه هفتم شد. سرمایه ونیکی برابر 2900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سیمان فارس به دست آورد.معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه کدما برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. خکمک با سرمایه 13میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1030 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی جابر‌ابن‌حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. املاح معدنی در رده پنجم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه «فاسیمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۲۸۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت ومعادن در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۸۲ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد.سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. خساپا با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه وصندوق بیش از ۴۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان فارس با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. کچینی با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس