روزانه
بیشترین بازدهی
البرز دارو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سرماآفرین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «لسرما» سود هر سهم سال‌جاری را ۴۱۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۶۶میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان فارس روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. املاح معدنی در رده دوم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۲۶۳ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۳۸۲ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن روی به خود اختصاص داد. سموم علف‌کش در رده «ششم» این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۲۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نوسازی ساختمان تهران در این گروه ششم شد. سرمایه «ثنوسا» ۳۰۰میلیارد ریال است. سود هر سهم این شرکت مبلغ ۳۱۰ ریال است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سیمان فارس به دست آورد. گل گهر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه کگل برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرو درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. کچینی با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد و ۳۰۰ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۵۴۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سینادارو در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «دسینا» مبلغ 1502 ریال و سرمایه آن معادل 39میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی جابرابن‌حیان به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در جایگاه دوم ایستاد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1100ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وصندوق» معادل 4800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 320ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اصفهان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شصفها» در سال‌جاری 1115ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت شخارک با سرمایه 1000میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1914 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
نوسازی ساختمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه وپارس برابر 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سیمان فارس به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه کدما برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. خودرو با سرمایه 4500میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1204 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکیمی» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی جابر‌ابن‌حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صنعتی نیرومحرکه در رده پنجم این گروه ایستاد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای معادل ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه فاسیمین برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۲۸۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۹۱۹ریال و سرمایه آن معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. خساپا با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپادیزل در این گروه چهارم شد. سرمایه خکاوه ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان فارس با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۰۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. خشرق با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال،‌ سود هرسهم خود را در رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس