تهیه و تنظیم: فرخنده رحیمی

روزانه
بیشترین بازدهی
معادن روی دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سینادارو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «دسینا» سود هر سهم سال‌جاری را ۱۵۰۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۹میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
داروسازی جابرابن حیان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سرمایه‌گذاری رنا در رده سوم این گروه ایستاد. ورنا با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۵۰۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را کربن ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شکربن معادل ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم وصندوق مبلغ ۳۲۰ریال و سرمایه آن معادل ۴۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن روی به خود اختصاص داد. تایدواتر خاورمیانه در رده هفتم این گروه ایستاد. حتاید با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۱۸۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه پنجم شد. سرمایه وسپه ۱۴۹۵میلیارد ریال است و سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/ E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه ثاباد برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/ E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. ختوقا با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۱۱۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بین‌المللی پارس در این گروه سوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم شرکت شپارس مبلغ 2721 ریال و سرمایه آن معادل 5میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی جابرابن‌حیان به دست آورد. شیشه قزوین در جایگاه هفتم ایستاد. کقزوی با سرمایه 84میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 176ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت کچاد معادل 1000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 919ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن روی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم کروی در سال‌جاری 1251 ریال و سرمایه آن برابر 548میلیارد و 625میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا دیزل به خود اختصاص داد.زامیاد در رده هشتم این گروه ایستاد.شرکت خزامیا با سرمایه 600میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1129 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیزل در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه هفتم شد.سرمایه ونیکی برابر 2900میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/ E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد.سیمان مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه سمازن برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 578 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/ E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. خودرو با سرمایه 4500میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1204 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های تزریقی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت دفرا سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۶میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی جابرابن حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. ایران‌خودرو دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. خاور با سرمایه‌ای معادل ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه فاسیمین برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۲۸۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت وپارس در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۸۱ریال و سرمایه آن معادل ۵۰۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. خساپا با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نوسازی ساختمان تهران در این گروه دوم شد. سرمایه ثنوسا ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/ E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/ E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. خکمک با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس