بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم کابل‌های مخابراتی شهید قندی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فرآورده‌های تزریقی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 591 ریال و سرمایه آن بالغ بر 26میلیارد و 410میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ماشین‌آلات تراکتورسازی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «تراک» سود هر سهم خود را 491ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 13میلیارد و 544میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. کیمیدارو در رده هفتم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 759ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. گل گهر هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم کگل 1631 ریال و سرمایه آن بالغ بر 440میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه این شرکت بالغ بر 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. نوسازی ساختمان تهران در رده سوم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 310ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپادیزل هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه سوم شد. سرمایه «ونیکی» بالغ بر 2هزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را سولیران به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ بر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 578ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم سیمان شرق به دست آورد. شیشه قزوین در جایگاه سوم ایستاد. این شرکت با سرمایه 84میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 176 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سموم علف‌کش در رده سوم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2248ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
حق تقدم سیمان شرق هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. خوراک دام پارس سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غدام» 1026ریال و سرمایه آن بالغ بر 10میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه گذاری توسعه ملی ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 175 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «چکاد» در سال‌جاری 919ریال و سرمایه آن بالغ بر 1000میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
فنرسازی زر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آلومراد در این گروه دوم شد. سرمایه این شرکت بالغ بر 10میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1791ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته آلومراد در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را داده‌پردازی ایران به خود اختصاص داد. مداران با سرمایه 93میلیارد و 376میلیون ریال، سود هر سهم خود را 428ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 84میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را 540ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس