روزانه
بیشترین بازدهی
باما دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کارخانجات مخابراتی ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. کلما سود هرسهم سال‌جاری را ۲۸۱۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۶۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
پارس‌خزر روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کشت پیاذر در رده دوم این گروه ایستاد. غاذر با سرمایه‌ای معادل ۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را ۳۸۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه فالسیمین معادل ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۳۲۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم تپکو مبلغ ۳۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. کچاد با سرمایه‌‌ای معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه بانک پارسیان بیش از ۵۰۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه ثاباد برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. کچینی با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۵۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کاشی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لوله و ماشین‌سازی در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت فلوله مبلغ 249ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته تراکتورسازی به دست آورد. پارس‌خزر در جایگاه دوم ایستاد. لخزر با سرمایه 100میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 513ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
کالسیمین پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تایرا معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم ملی سرب و روی ایران در سال‌جاری 582ریال و سرمایه آن برابر 92میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. لاستیک دنا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت پدنا با سرمایه 208میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 247ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه نهم شد. سرمایه وساخت برابر 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رد نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه شپترو برابر 160میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 955ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. خاذین با سرمایه 100میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 568ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهید باهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت فباهنر سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۵میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سموم علف‌کش صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نیروترانس در رده سوم این گروه ایستاد. نیروترانس با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه سخارک برابر ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۹۱۴ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اصفهان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت شصفها در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۱۱۵ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. خساپا با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریالی سود هر سهم خود را برابر ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه و معادن ۱۲۶۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت کدما سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. خودرو با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس