بیشترین بازدهی هفتگی
کاشی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فرآورده‌های تزریقی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دفرا» مبلغ 591ریال و سرمایه آن معادل 26میلیارد و 410میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاشی اصفهان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «کاصفا» سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و 399ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. قند شیروان در رده نهم این گروه ایستاد. «قشیر» با سرمایه 13میلیارد و 948میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 454 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی زهراوی ششم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «دزهراوی» مبلغ 3هزار و 852ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
کالسیمین پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را ملی سرب و روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فسرب» برابر 92میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 582 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سایپا به خود اختصاص داد. لاستیک دنا در رده هفتم این گروه ایستاد. «پرنا» با سرمایه 208میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم 247ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته معدنی دماوند به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سموم علف‌کش به دست آورد. تراکتورسازی در جایگاه دوم ایستاد. «تایرا» با سرمایه 262میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و 255ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
سموم علف‌کش صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. خدمات کشاورزی در رده دوم این گروه ایستاد. «تکشا» با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 613ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سموم علف‌کش هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. املاح معدنی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شاملا» مبلغ یک هزار و 163 ریال و سرمایه آن معادل 60میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری توسعه ملی ارزان‌ترین سهم بود. فنرسازی خاور در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 168ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال جاری برابر رقم یک هزار و 162 ریال و سرمایه آن برابر 5هزار و 250میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
جام‌دارو هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کاشی نیلو در این گروه چهارم شد. سرمایه «کنیلو» معادل 104میلیارد و 318میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 398ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان ایلام در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان کرمان به خود اختصاص داد. «سکرما» با سرمایه 110میلیارد و 160میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دوهزار و 97ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کاشی پارس جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کپارس» با سرمایه 87میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 443ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس