روزانه
بیشترین بازدهی
سینادارو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های تزریقی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. فرآورده‌های تزریقی سود هر سهم سال‌جاری را ۵۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۲۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
کشت پیاذر روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. قند تربت جام در رده دوم این گروه ایستاد. قند تربت جام با سرمایه‌ای معادل ۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۴۶۳ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را توسعه صنعتی به خود اختصاص داد. سرمایه توسعه صنعتی معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری البرز در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم سرمایه‌گذاری البرز مبلغ ۳۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۴۴۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد. پتروشیمی خارک با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۱۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صنعتی دریایی صدرا در این گروه سوم شد. صدرا با سرمایه‌ای بیش از ۹۴۰میلیارد ریال سود هرسهم خود را مبلغ ۱۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه پتروشیمی آبادان برابر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. گروه بهمن با سرمایه‌ای برابر ۳۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۴۴۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
فرآورده‌های تزریقی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت توسعه صنایع بهشهر مبلغ 154 ریال و سرمایه آن معادل 1800میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته هپکو به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه دوم ایستاد. کشت پیاذر با سرمایه 5میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 380 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت کالسیمین معادل 195میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3285 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم معادن و فلزات در سال جاری 310 ریال و سرمایه آن برابر 1262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت‌روز اخیر سیمان صوفیان به خود اختصاص داد.نفت بهران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت نفت بهران با سرمایه 180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2412ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه سوم شد.سرمایه سیمان صوفیان برابر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1139 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه سیمان مازندران برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 578ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.قطعات اتومبیل ایران با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق تقدم بانک اقتصاد نوین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت بانک اقتصاد نوین سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۱ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
عایق پلاستیک صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. نگین طبس با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه تراکتورسازی برابر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۵۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سایپا در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۱۶۲ریال و سرمایه آن معادل ۵۲۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد.آبادگران ایران در رده چهارم این گروه ایستاد.آبادگران ایران با سرمایه ۱۵۰میلیارد ریالی سود هر سهم خود را برابر ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
آبادگران ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد.سرمایه بانک پارسیان بیش از ۵۰۰۰میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد.تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت تکنوتار سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس