بیشترین بازدهی هفتگی
فرآورده‌های تزریقی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کاغذسازی کاوه در این گروه چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت کاغذسازی کاوه مبلغ 922ریال و سرمایه آن برابر 25میلیارد ریال است. در بهار امسال «چکاوه» پیش‌بینی درآمد هر سهم را با 28درصد پوشش محقق کرد.

بیشترین بازدهی ماهانه
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق تقدم اقتصاد نوین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت اقتصاد نوین سود هر سهم خود را مبلغ 351ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دوهزار میلیارد ریال است. 20درصد از سهام «ونوین» در بازار به صورت شناورآزاد قرار دارد.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، داروسازی زهراوی به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت پتروشیمی خارک با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 914 ریال پیش‌بینی کرده است. این پیش‌بینی در بهار امسال از سوی «شخارک» با پوشش 30درصدی به تحقق رسید.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فرآور» مبلغ شش‌هزار و 920ریال و سرمایه آن برابر 16میلیارد ریال است. این شرکت در دوره چهار ماه نخست سال‌مالی خود 35درصد از این پیش‌بینی را محقق کرد.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه کالسیمین معادل 195میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه‌هزار و 285ریال پیش‌بینی کرده است. «فاسمین» 100درصد سود سالانه را به سهامداران خود اختصاص می‌دهد.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، سیمان صوفیان به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت نفت بهران با سرمایه 180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم دو‌هزار و 412ریال پیش‌بینی کرده است. «شبهرن» اختصاص 70درصد از سود سالانه را برای تقسیم میان سهام به مجمع سالانه پیشنهاد می‌دهد.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت سیمان صوفیان معادل250میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را یک‌هزار و 139ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره «سصوفی» در نظر دارد 90درصد سود سالانه را تقسیم کند.

بیشترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را سولیران به دست آورد. آبادگران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» معادل 150میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 166ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت 90درصد سود سالانه را میان صاحبان سهام خود تقسیم می‌کند.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز ‌جاری کالسیمین به دست آورد. الکتریک شرق در جایگاه دوم ایستاد. شرکت الکتریک شرق با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 780ریال پیش‌بینی کرده است. هیات مدیره این شرکت قصد دارد 75درصد از سود سالانه را میان سهامداران خود تقسیم کند.

کمترین بازدهی ماهانه
عایق پلاستیک صدرنشین جدول کم‌ترین بازدهی ماهانه شد. داده‌پردازی ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. داده‌پردازی ایران با سرمایه 93میلیارد و 376میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 428ریال پیش‌بینی کرده است. «مداران» 50درصد سود سالانه را تقسیم می‌کند.

0

بیشترین کاهش قیمت
کالسیمین هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. نگین طبس عنوان دوم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم نگین طبس یک هزار و 743 ریال و سرمایه آن برابر 15میلیارد ریال است. ده درصد از سهام این شرکت به صورت شناور آزاد در بازار قرار دارد.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. گروه صنعتی بوتان در جایگاه سوم این گروه ایستاد. شرکت گروه صنعتی بوتان با سرمایه 114میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 72ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره «لبوتان» در نظر دارد 50درصد سود سالانه را میان صاحبان سهام خود تقسیم کند.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان در سال جاری مبلغ 300 ریال و سرمایه آن بیش از 880 میلیارد ریال است. 50 درصد سهام «وساخت» در بازار به صورت شناور آزاد است.

3

کمترین ارزش معامله
نوش مازندران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ناب در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت ناب برابر 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 250ریال پیش‌بینی کرده است. «غناب» طی بهار امسال 28درصد از سود سالانه را محقق کرد.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته صنعتی اردکان در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را نوش مازندران به خود اختصاص داد. نوش مازندران با سرمایه 45میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 222ریال پیش‌بینی کرده است. 15درصد از سهام این شرکت در بازار سهام به صورت شناور آزاد است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شرکت چینی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه 84 میلیارد و 300 میلیون ریال، سود هرسهم خود را رقم 599 ریال پیش‌بینی کرده است. «کچینی» سود سالانه خود را طی بهار امسال با 31 درصد پوشش محقق کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس