بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی فارابی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. پتروشیمی فارابی سود هر سهم سال‌جاری را 997ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 20میلیاردریال است.

کمترین بازدهی
الکتریک شرق روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سامان گستر اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. سامان گستر اصفهان با سرمایه‌ای معادل 184میلیارد و 951میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را 342ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را نیروترانس به خود اختصاص داد. سرمایه نیروترانس معادل 135میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 430ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صنعتی دریایی (صدرا) در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم صدرا مبلغ 1172ریال و سرمایه آن معادل 940میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان صوفیان به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. بانک پارسیان با سرمایه‌ای معادل 5000میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه پارس‌خودرو بیش از 1200میلیارد ریال است. پارس‌خودرو سود هر سهم خود را مبلغ 484 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته آبادگران ایران به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه کابل باختر برابر 3میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 425 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. الکتریک شرق با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 29 اسفند 85 در رقم 780 ریال در نظر گرفته است.

بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی زهراوی عنوان چهارم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت داروسازی زهراوی مبلغ 3852ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته الکتریک شرق به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم ایستاد. فولاد کاویان با سرمایه 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تراکتورسازی معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم سایپا در سال‌جاری 1162 ریال و سرمایه آن برابر 5250 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان صوفیان به خود اختصاص داد. سموم علف‌کش در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت سموم علف‌کش با سرمایه 10 میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2248 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه پنجم شد. سرمایه سرمایه‌گذاری مسکن برابر 1000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 226 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. صنعتی آما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه صنعتی آما برابر 120میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 170 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. گروه بهمن با سرمایه 3200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 442 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاربراتور ایران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت کاربراتور ایران سود هرسهم خود را مبلغ 750ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 34میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای معادل 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 1399ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه معادن و فلزات برابر 1262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل 310ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت هپکو در سال مالی 85 مبلغ 302ریال و سرمایه آن معادل 331میلیارد و 500میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده هفتم این گروه ایستاد. سرمایه‌گذاری شاهد با سرمایه 410میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 625ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه سوم شد. سرمایه سرمایه‌گذاری ملی بیش از 2900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 300ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. پتروشیمی آبادان با سرمایه‌ای برابر 160میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 955ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. ایران‌خودرو با سرمایه‌ای برابر 4500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس