بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی زهراوی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دزهراوی» سود هر سهم سال‌جاری را 3852ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 20میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران‌دارو روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. دوده صنعتی در رده دوم این گروه ایستاد. «شدوص» با سرمایه‌ای معادل 30میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را 1001ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گاز لوله در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «پلوله» مبلغ 527ریال و سرمایه آن معادل 225میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده دوم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه‌ای معادل 180میلیارد ریال سود هر سهم خود را 2412ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به‌دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه دوم شد. سرمایه «ثمسکن» بیش از 1000میلیارد ریال است. ثمسکن سود هر سهم خود را مبلغ 304ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سیمان مازندران به دست آورد. آبادگران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 166ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «فشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 در رقم 780ریال در نظر گرفته است.

بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان شاهرود ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سرود» مبلغ 982ریال و سرمایه آن معادل 150میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته قند هگمتان به دست آورد. فرومولیبدن کرمان در جایگاه چهارم ایستاد. «فروم» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 263ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تپکو» معادل 331میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 302ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ششاهد» در سال 86، 625ریال و سرمایه آن برابر 410میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله در هفت روز اخیر را معادن و فلزت به خود اختصاص داد. سازه‌پویش در رده سوم این گروه ایستاد. «خپویش» با سرمایه 25میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1368 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه دهم شد. سرمایه «وساخت» برابر 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال برای سال مالی 86 پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. صنعتی آما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فاما» برابر 120 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 170 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه 3 هزارو 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم 442 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت‌جام در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «قجام» سود هرسهم خود را مبلغ 463ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 20میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. کاصفا با سرمایه‌ای معادل 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 1399ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر 5000میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل 381ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ونیکی» در سال مالی 85 مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل 2هزار و 900میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. «خسایپا» با سرمایه 5هزار و 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 1162 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که حق‌تقدم بانک اقتصاد نوین در این گروه ششم شد. سرمایه «ونوین» 2000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 351 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. فوکا سود هر سهم خود را مبلغ 153 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند قهستان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «قهستان» با سرمایه‌ای برابر 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 329 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس