بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی سبحان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «دسبحا» سود هرسهم سال‌جاری را مبلغ 681ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 120میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم سیمان شرق روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. گلتاش در رده چهارم این گروه ایستاد. «شگل» با سرمایه‌ای معادل 45میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را مبلغ 680ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری شاهد به خود اختصاص داد. سرمایه «تشاهد» معادل 410میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 625ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران ارقام جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خبهمن» مبلغ 442ریال و سرمایه آن معادل 3هزار و 200میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده سوم این گروه ایستاد.«شبهرن» با سرمایه‌ای معادل 180میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و 412ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده گروه را به دست آورد که مهرکام در این گروه دوم شد. سرمایه «خمهر» بیش از 552میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 406ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P /E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. ایران‌خودرو با سرمایه‌ای برابر چهارهزار و 500میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 در رقم یک‌هزار و 204ریال در نظر گرفته است.

بیشترین بازدهی
حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لوله و تجهیزات سدید پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 2463 ریال و سرمایه آن معادل 32میلیارد و 600میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم زامیاد به دست آورد. گاز لوله در جایگاه ششم ایستاد. پلوله با سرمایه 225میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 527 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خسایا» معادل 5هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران ارقام در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم مرقام در سال جاری 621 ریال و سرمایه آن برابر 50میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد.تراکتورسازی در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت تایرا با سرمایه 262میلیارد و 500میلیون ریال سود، هر سهم خود را مبلغ 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دوم شد. سرمایه ثمسکن برابر 1000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 304ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سرمایه‌گذاری توس‌گستر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه وتوس برابر 200میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 231ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P /E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قند قهستان جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. قستان با سرمایه 13میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 585ریال پیش‌بینی کرده است.

6

بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ 141ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 33میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. لیزینگ ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «ولیز» با سرمایه‌ای معادل 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 381ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «تپکو» در سال مالی 85 مبلغ 302ریال و سرمایه آن معادل 331میلیارد و 500میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده دهم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر شش‌هزار و 583ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه هفتم شد. سرمایه «ثمسکن» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 304ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر 24میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 55ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کچینی» با سرمایه‌ای برابر 83میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 599ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس