بیشترین بازدهی هفتگی
لوله سدید جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کارخانجات داروپخش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 1244ریال و سرمایه آن بالغ بر 100میلیارد ریال است. این شرکت 90درصد سود را میان سهامدارانش تقسیم کرده است.

بیشترین بازدهی ماهانه
گل‌گهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را 6583ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 16میلیارد ریال است. فرآوری مواد معدنی در دوره سه‌ماهه توانسته 24درصد از EPS خود را محقق کند.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده ششم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 955 ریال پیش‌بینی کرده است. سهام شناور آزاد «شپترو» 30درصد است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان اصفهان هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 1842 ریال و سرمایه آن بالغ بر 76میلیارد ریال است. تنها 5درصد از سهام این شرکت شناور آزاد می‌باشد.

پرطرفدارترین سهم
گروه بهمن پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه این شرکت بالغ بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1255ریال پیش‌بینی کرده است. همچنین تایرا در دوره سه‌ماهه توانسته 23درصد از EPS خود را محقق کند.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. ملی سرب و روی در رده هشتم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 92میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 582ریال پیش‌بینی کرده است. «فسرب» در دوره سه ماهه توانسته 26درصد از EPS خود را پوشش دهد.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه ششم شد. سرمایه این شرکت بالغ بر 1000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 304ریال پیش‌بینی کرده است.«شمسکن» 80درصد از سود سال 84 را میان سهامدارانش تقسیم کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را فولاد کاویان به دست آورد. صنعتی آما در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 120میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 17ریال پیش‌بینی کرده است. «فاما» 40درصد سهام شناور آزاد دارد.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری کابل باختر به دست آورد. آلومتک در جایگاه دهم ایستاد. این شرکت با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 425ریال پیش‌بینی کرده است. سهام شناور آزاد «باختر» 15درصد است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شهد ایران در رده ششم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 125میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است. «غشهر» 40درصد سود را میان سهامدارانش تقسیم می‌کند.

0

بیشترین کاهش قیمت
کابل باختر هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پگاه آذربایجان غربی نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 850 ریال و سرمایه آن بالغ بر 31میلیارد و 80میلیون ریال است. «غشاذر» در دوره سه ماهه توانسته 15درصد از EPS خود را محقق کند.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق تقدم صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 175 ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت 80درصد از سود را میان سهامدارانش تقسیم می‌کند.

2

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم این شرکت در سال‌جاری 262ریال و سرمایه آن بالغ بر 800میلیارد ریال است. 45درصد از سهام «وبوعلی» شناور آزاد می‌باشد.

3

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس شهاب در این گروه سوم شد. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 54میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 476ریال پیش‌بینی کرده است. سهام شناور «بشهاب» 10درصد است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را لیزینگ صنعت و معدن به خود اختصاص داد. این شرکت با سرمایه 400میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 367ریال پیش‌بینی کرده است. سهام شناور آزاد «ولصنم» 20درصد است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 568ریال پیش‌بینی کرده است. «خاذین» در دوره سه ماهه 20درصد از EPS‌ خود را محقق کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس