هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مارگارین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. قند شیرین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قشرین» مبلغ ۱۵۶ ریال و سرمایه آن معادل ۵۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته جوشکاب یزد به دست آورد. بانک تجارت درجایگاه پنجم ایستاد. «وتجارت» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۸۹۹ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. گسترش نفت و گاز پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. «پارسان» با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صنعتی نیرومحرکه در این گروه هفتم شد. سرمایه «خمحرکه» برابر ۵۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پلاسکوکار به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۸۳۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مگسال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که صنعتی بهشهر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «غبشهر» سود هر سهم خود را مبلغ 2988 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 330 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کمک فنر ایندامین سایپا صدر‌نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. تراکتورسازی در رده پنجم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل 900 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 295 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 501 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته سایپا به خود اختصاص داد.کارت اعتباری ایران کیش در رده هشتم این گروه ایستاد. «رکیش» با 299 میلیارد و 975 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 1643 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین» معادل 8 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 560 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پلاسکوکار به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر 552 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 220 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
مارگارین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را فصل گذشته از آن خود کرد. فولاد آلیاژی ایران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاژ» مبلغ ۴۹۴ ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش فصلی را در فصل گذشته حق تقدم کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. شاهد سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، ۴۱۰ ریال پیش‌بینی کرد و در رتبه چهارم قرار گرفت.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. قند پیرانشهر در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۱۴۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته سایپا به خود اختصاص داد. مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۱۷ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بیمه ملت در این گروه دوم شد. سرمایه «ملت» برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته پلاسکوکار به دست آورد. تکسرام در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کترام» برابر ۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری پارس توشه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس