روزانه
بیشترین بازدهی
داروسازی سبحان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سرماآفرین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «لسرما» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۴میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. پارس خودرو در رده سوم این گروه ایستاد. «خپارس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۳۳۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد. «فاسیمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد، سود هر سهم خود را ۴هزار و ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری توس گستر در این گروه چهارم شد. سرمایه «وتوس» بیش از ۲۰۰میلیارد ریال است. «وتوس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز پارس خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر ۵هزارمیلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
داروسازی سبحان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند شیرین خراسان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قشرین» مبلغ 480ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته تراکتورسازی به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دهم ایستاد. «شکربن» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 401ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 350ریال و سرمایه آن برابر سه‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. سایپا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه هفت هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هشتم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 402 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین سازی اراک در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 22 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
پارس خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صدرا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 688 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. البرز دارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۱ ریال‌پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پر‌طرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وملت» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۶۰ ریال و سرمایه آن معادل یک هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. چادرملو در رده نهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه سوم شود. سرمایه «سپاهان» بیش از ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس