بیشترین بازدهی هفتگی
آذریت جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. صدرا سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خصدرا» 688ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را 494ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 50میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت آذریت به خود اختصاص داد. فرآوری موادمعدنی در رده دوم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 3856 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد باما دوم شد. پیش‌بینی هر سهم «کاما» 6569ریال و سرمایه آن بالغ بر 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه این شرکت بالغ بر 5هزار میلیارد ریال است. «وپارس» سود هر سهم خود را 402ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده هشتم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر خود را 388ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه این شرکت بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ بر 50میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 198ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم گالوانیزه سپاهان به دست آورد. آلومینیوم ایران در جایگاه چهارم ایستاد. شرکت «فایرا» با سرمایه 165میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 4007ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. البرز دارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 971ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
آلومینیوم ایران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. ایران دارو هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 2585 ریال و سرمایه آن بالغ بر 10میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق تقدم گالوانیزه سپاهان ارزانترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 190ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت در سال‌جاری 260ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال است.

۳

کمترین ارزش معامله
پگاه خراسان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کاشی الوند در این گروه دوم شد. سرمایه این شرکت بالغ بر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 117ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پگاه خراسان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را سیمان کرمان به خود اختصاص داد. «سکرما» با سرمایه 220میلیارد و 320میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1021 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس