روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم گل‌گهر بیشترین بازدهی روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را نصیر ماشین به خود اختصاص داد. سرمایه «خنصیر» معادل ۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی
دیروز سیمان بجنورد جایگاه اول کمترین بازدهی سهم را به دست آورد. پگاه خراسان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «غشان» مبلغ ۴۸۰ریال و سرمایه آن معادل ۸۱میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری ملت دیروز در حالی عنوان نخست جدول پرطرفدارترین روزانه را از آن خود کرد که کربن ایران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «شکربن» سود هر سهم سال‌جاری را ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۲۵۰میلیارد ریال است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری ملت روز گذشته صدرنشین جدول پرمعامله‌ترین روزانه شد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این گروه ایستاد. «وبهمن» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۴۰ریال اعلام کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۱۲۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملت در این گروه سوم شد. سرمایه «وملت» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر ۵۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری ا‌ز آن خود کرد. داروسازی امین در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «دامین» مبلغ 494ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داده‌پردازی ایران به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه هفتم ایستاد. «سغرب» با سرمایه 187میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 394ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری ملت پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 616ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنایع بهشهر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهشهر» در سال‌‌‌جاری 120ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «شصفها» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1118ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست‌ آورد که حق تقدم صنعتی و دریایی (صدرا) در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 688ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. نساجی بروجرد در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نبروج» برابر 148میلیارد و 212میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 21ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 536ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌مرینوس در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «نمرینو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم صدرا، صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گروه صنعتی بارز در رده ششم این گروه ایستاد. «پکرمان» با سرمایه‌ای معادل ۶۶۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فملی» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۷۵۴ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده دوم این گروه ایستاد. «سپاها» با سرمایه ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان شرق در این گروه پنجم شد. سرمایه «سشرق» بیش از ۴۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو‌دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم ۱۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس