روزانه
بیشترین بازدهی
البرزدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشسترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که چادرملو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت.شرکت «کچاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم ساختمان اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. پتروشیمی اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد.«شصفها» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد.سرمایه «سفارود» معادل ۸۰میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری ملت جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. رازک در رده پنجم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه‌ای معادل ۴۱میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه دهم شد. سرمایه «ورنا» بیش از یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «وملت» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر پنج‌هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
داروسازی امین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قطعات فولادی در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فنورد» مبلغ 395ریال و سرمایه آن معادل 48میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دوم ایستاد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 503ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
صنعتی دریایی (صدرا) پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه صنایع بهشهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وبهشهر» معادل یک‌هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 120ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذاری ملت در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» در سال‌جاری 260ریال و سرمایه آن برابر یک‌‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «شپترو» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم صنعتی دریایی (صدرا) در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صنعتی دریایی صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 688ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر 50میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 198 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. پارس پامچال در رده هفتم این گروه ایستاد. «شپامچا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر هفت‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.سیمان سپاهان در رده دوم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان شرق در این گروه چهارم شد. سرمایه «سشرق» بیش از ۴۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. توکافولاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس