بیشترین بازدهی هفتگی
فرآوری مواد معدنی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. داروسازی کوثر ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکوثر» 753ریال و سرمایه آن بالغ بر 90میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پارس‌سرام در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «کسرام» سود هر سهم خود را 609ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 14میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، فرآوری مواد معدنی به خود اختصاصی داد. داروسازی اسوه در رده دوم ایستاد. «داسوه» با سرمایه‌ 36میلیارد ریال،سود هر سهم خود را رقم 1677ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. نفت بهران پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن» 3300ریال و سرمایه آن بالغ بر 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
صدرا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» هفت‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 887ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، بانک پارسیان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 336ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم صدرا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 402ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 666ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری قند قهستان به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دهم ایستاد. «شکربن» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 401ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. البرز دارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 971ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
قند قهستان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. باما سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 6569ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، ماشین سازی اراک ارزانترین سهم بود. سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وملت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 260ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری ملت جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن معادل 2هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
بانک کارآفرین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که جام‌دارو در این گروه دهم شد. سرمایه «فجام» 10میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 581ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته بانک کارآفرین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را سیمان شمال به خود اختصاص داد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را 616ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 610ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس