روزانه
بیشترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کابل باختر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «باختر» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
قند قهستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شهد ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «غشهد» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
صدرا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» مبلغ ۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. آبادگران ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثاباد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. «وپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گالوانیزه سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تایدواتر خاورمیانه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ 1638ریال و سرمایه آن معادل 216میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لعابیران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم ایستاد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 536ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ماشین‌سازی اراک پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خصدرا» معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 688 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ماشین‌سازی اراک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان شرق به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 754ریال پیش‌‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان شرق در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دهم شد. سرمایه «خساپا» برابر هفت‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر 50میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 198ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1216ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. ساختمان اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۶۱۶ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.کالسیمین در رده چهارم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه ۱۹۵میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۴۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. ماشین‌سازی اراک با سرمایه‌‌ای برابر ۵۴۰میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صدرا درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس