روزانه
بیشترین بازدهی
فارسیت اهواز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۶۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
تکین‌کو صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. حق‌تقدم تولی‌پرس در رده سوم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ماشین‌‌سازی اراک پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ماشین‌سازی اراک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فمهر» مبلغ ۵۳۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «شصفها» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۱۱۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ماشین‌سازی اراک دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو دیزل در این گروه دهم شد. سرمایه «خاور» بیش از ۹۷۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثفارس» برابر ۱۰۲میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قندهگمتان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «قهکمت» با سرمایه‌ای برابر ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۸۷ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم کاشی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فارسیت اهواز دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «سفاسیت» مبلغ 2250ریال و سرمایه آن معادل 30میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم صنعتی دریایی (صدرا) به دست آورد. تکین‌‌کو در جایگاه سوم ایستاد. «رتکو» با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1848ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ماشین سازی اراک پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را لیزینگ ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «ولیز» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 387 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ماشین سازی اراک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» در سال جاری 260 ریال و سرمایه آن برابر یک هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه 2هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 616ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه سوم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 22ریال پیش‌‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده پنجم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۸۸۷ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه ۷۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه دوم شد. سرمایه «سپاهان» بیش از ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر ۱۸۷میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی دریایی (صدرا) درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خودر کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس