روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که دارویی لقمان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دلقما» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران تایر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده پنجم این گروه ایستاد.«باختر» با سرمایه‌ای معادل ۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه خپارس معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری ملت جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ ۶۸۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده سوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
موتوژن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ولیز» بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر۵۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
شیمیایی سینا جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. رازک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» مبلغ 2280ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته البرز دارو به دست آورد. سیمان دورود در جایگاه دوم ایستاد. «سدور» با سرمایه 46میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1586ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
صدرا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 336ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 754ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «ونوین» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 388 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «خودرو» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 800 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. توکا فولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 420 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۷۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲میلیارد و ۵۰۰ریال است.

۷

کمترین بازدهی
پشم و شیشه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. البرزدارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تکنوتار در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۶۶۶ریال و سرمایه آن معادل ۳۳میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه ۷هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۸۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر شیشه قزوین به دست آورد. فرآورده‌های نسوز پارس با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰هزار میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی دریایی (صدرا) درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس