روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کف در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکف» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
لیزینگ ایران صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کربن ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تکنوتار در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنوتار» مبلغ ۶۶۶ریال و سرمایه آن معادل ۳۳میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز باما به خود اختصاص داد. ایران‌ارقام در رده چهارم این گروه ایستاد.«مرقام» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری رنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فارسیت دورود در این گروه ششم شد.سرمایه «سفارود» بیش از ۸۰میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان فارس و خوزستان به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.«خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سایپا آذین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خاذین» 503ریال و سرمایه آن معادل 100میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته پارس پامچال به دست آورد. لیزینگ ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «ولیز» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 387ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم800 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک اقتصاد نوین در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونوین» در سال‌جاری 388ریال و سرمایه آن برابر 2هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری رنا در رده هفتم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه یک‌هزار و 600میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 500ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خپارس» برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 801ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.جایگاه سوم این گروه را زامیاد از آن خود کرد. زامیاد با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را در رقم 1193ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۷۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. پشم و شیشه در رده دوم این گروه ایستاد. «کپشیر» با سرمایه‌ای معادل ۶۷میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد.فولاد مبارکه اصفهان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم فولاد در سال مالی ۸۶ مبلغ ۳۳۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده سوم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه ۱۹۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۳۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساخت» بالغ بر ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان بجنورد با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس