بیشترین بازدهی هفتگی
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر ا‌ز آن خود کرد. حق‌تقدم فارسیت دورود دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» 402ریال و سرمایه آن بالغ بر 80میلیارد و 640میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کابل البرز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «بالبر» زیان هر سهم خود را چهارریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 114میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایران مرینوس به خود اختصاص داد. رازک در رده چهارم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 2280ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست‌ گران‌ترین سهم را به دست آورد. فرآوری موادمعدنی دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «فرآور» 3856ریال و سرمایه آن معادل 16میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد.سرمایه «فملی» معادل پنج هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 754 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مس ایران به خود اختصاص داد.سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه هفت هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 336ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را سیمان بجنورد به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» بالغ‌بر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 200ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری پارس پامچال به دست آورد. پشم و شیشه در جایگاه سوم ایستاد. «کپشیر» با سرمایه 67میلیارد و 140میلیون ریال، سود هر سهم خود را 215ریال پیش‌‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. باما در رده هفتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را شش‌هزار و 307ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. کاغذسازی کاوه دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «چکاو» 992ریال و سرمایه آن بالغ بر 25میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «وبوعلی» با سرمایه 800میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 207ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال جاری 800 ریال و سرمایه آن برابر رقم پنج هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
نیرو کلر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان بجنورد در این گروه چهارم شد. سرمایه «سبجنو» برابر 196میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 484 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته نیروکلر در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را کاشی حافظ به خود اختصاص داد. «کحافظ» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 305ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 350ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس