روزانه
بیشترین بازدهی
ناب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کابل باختر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «باختر» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل سه‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرآورده‌های نسوز پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. مواد‌اولیه داروپخش در رده دوم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان کارون در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل پنچ‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۵۴ریال پیش‌بینی کرد.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه ششم شد. سرمایه «دسبحا» بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. تکنوتار در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کمک فنر ایندامین سایپا دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم شرکت «خکمک» مبلغ 616 ریال و سرمایه آن معادل 13میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ساختمان اصفهان به دست آورد. لنت ترمز در جایگاه دوم ایستاد. «خلنت» با سرمایه 22میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 566ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کروی» معادل 548میلیارد و 625میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1066ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 887ریال و سرمایه آن برابر هفت‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 4301 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که حق تقدم کابل البرز در این گروه سوم شد. سرمایه «بالبر» برابر 114میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ‌4 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد.پلاستیک شاهین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهین» برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 18ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 1002 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حال عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ماشین آلات عمرانی و زراعی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تراک» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳میلیارد و ۵۴۴میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۳۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزارمیلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه چهارم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان بجنورد با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. توکافولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس