روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم تامین ماسه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۴۷۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق‌تقدم ایران‌خودرو صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. باما در رده پنجم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ شش‌هزار و ۳۵۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک‌پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه ششم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. «ومعادن» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۸۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تکنوتار چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم تکنو مبلغ 666ریال و سرمایه آن معادل 33میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم ایران‌خودرو به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه دوم ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3856ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 800ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 887ریال و سرمایه آن برابر 7هزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 336 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه هفتم شد.سرمایه «ونیکی» برابر 2میلیارد و 900میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 201 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته سیمان بجنورد به دست آورد.فروسیلیس در جایگاه چهارم قرار گرفت.سرمایه «فروس» برابر 50میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 198 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.زامیاد با سرمایه 600میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 193 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کابل البرز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بالبر» زیان هر سهم خود را مبلغ چهارریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران خودرو صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. تامین ماسه در رده‌دوم این گروه ایستاد. «کماسه» با سرمایه‌ای معادل ۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سفارس» برابر سه‌هزار و ۶۰۰میلیارد‌ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر خود را معادل ۲۰۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز خیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین» بیش از دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد.سیمان بجنورد با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. توکافولاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس