روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم تامین ماسه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. خاک چینی در رده ششم این گروه ایستاد. «کخاک» با سرمایه‌ای معادل ۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را قطعات اتومبیل ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «ختوقا» معادل ۱۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. لبنیات پاک در رده دهم این گروه ایستاد.«غپاک» با سرمایه‌ای معادل ۸۸میلیارد و ۷۷۳میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. «خبهمن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین سازی اراک به دست آورد. گل گهر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خودکرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۱۲۱۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گروه صنعتی بوتان دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «لبوتان» مبلغ 377ریال و سرمایه آن معادل 114میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. باما در جایگاه چهارم ایستاد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 6307ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل پنج‌‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 402ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «نیکی» در سال‌جاری 201ریال و سرمایه آن برابر 2هزارو900میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.تکنوتار در رده پنجم این گروه ایستاد.شرکت «تکنو» با سرمایه 33میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 666 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که هپکو در این گروه هشتم شد.سرمایه «تپکو» برابر 331میلیارد و 500میلیون ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.ماشین سازی اراک در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 22ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد.«خودرو» با سرمایه 5هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 800 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کابل البرز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بالبر» زیان هر سهم خود را مبلغ ۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری موادمعدنی در رده دوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۷هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۶۱۶ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه ۷۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هشتم شد.سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد.پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «پشاهین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. توکافولاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.«وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس