روزانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «زمگسا» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۴۷۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فرومولیبدن کرمان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فروم» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را لیزینگ ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «ولیز» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «ونیکی» مبلغ ۲۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. گالوانیزه فجرسپاهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه‌ای معادل ۲۸۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵۰هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است «فولاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سیمان فارس و خوزستان به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خودکرد. ملی سرب و روی ایران پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فسرب» مبلغ 584 ریال و سرمایه آن معادل 92میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان دورود به دست آورد. زامیاد در جایگاه هفتم ایستاد. «خزامیا» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1193ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را تکنوتار به خود اختصاص داد. سرمایه «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 666ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر 2هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. شکر شاهرود در رده پنجم این گروه ایستاد. «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که هپکو در این گروه نهم شد. سرمایه «قپکو» برابر 331میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گل گهر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1990 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. ایران یاسا با سرمایه 20میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1188 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کخاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی سینا در رده پنجم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۷هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد.«وکار» با سرمایه ۷۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین» بیش از ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود رامبلغ ۱۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو‌دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال،‌ سود هر سهم خود را رقم ۱۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس