بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. چینی ایران پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» یک هزار و 257 ریال و سرمایه آن معادل 168میلیارد و 600میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کابل البرز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. این شرکت زیان هر سهم خود را چهار ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 114میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت آذریت به خود اختصاص داد. داروسازی زهراوی در رده سوم این گروه ایستاد. «دزهراوی» با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم دو‌هزار و 240ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
مواد اولیه داروپخش در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. سیمان فارس چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفار» 2هزار و 11ریال و سرمایه آن برابر رقم 40میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» بالغ بر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 402ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه 700میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 543ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شکر شاهرود در این گروه پنجم شد. سرمایه «قشکر» بالغ بر 28میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 620ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ بر 196 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 484 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری تامین ماسه به دست آورد. گلتاش در جایگاه سوم ایستاد. «شگل» با سرمایه 45میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی سینا در رده پنجم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 121میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 333ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
تامین ماسه هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تولی پرس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتولی» 759ریال و سرمایه آن معادل یکصد میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق تقدم فارسیت دورود ارزانترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «وبوعلی» با سرمایه 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 207ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال‌جاری 336ریال و سرمایه آن برابر رقم 15هزار و 800میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
فنرسازی خاور هفته‌ گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس‌شهاب در این گروه چهارم شد. سرمایه «بشهاب» معادل 54میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 476ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پتروشیمی خارک در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه چهارم این گروه را بهنوش به خود اختصاص داد. این شرکت با سرمایه 41میلیارد و 152میلیون ریال، سود هر سهم خود را دوهزار و 604ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 610ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس