روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم تولی پرس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ماشین‌آلات عمرانی و زراعی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «تراک» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳میلیارد و ۵۴۴میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم توکا فولاد صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده پنجم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه‌میلیارد ریال،‌ سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزارو ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۸۸۷ ریال و سرمایه آن معادل ۷هزارمیلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا آذین در این گروه هفتم شد. سرمایه «خاذین» بیش از یکصد میلیارد ریال است. «خاذین»سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سیمان بجنورد به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر ۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و یکصد میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چینی ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» مبلغ 257ریال و سرمایه آن معادل 168میلیارد و 600میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته تامین ماسه به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه ششم ایستاد. «فاذر» با سرمایه پنج میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 237ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را لیزینگ ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ولیز» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 387ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال‌جاری 336ریال و سرمایه آن برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. شکر شاهرود در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 620ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که محورسازان در این گروه هفتم شد. سرمایه «خوساز» برابر 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 610ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. آبادگران در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «مهاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. پارس خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 801 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که گالوانیزه سپاهان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۸۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. تولی‌پرس در رده سوم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۷۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده هشتم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه سوم شد. سرمایه «ستران» بیش از ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز اخیر گروه صنعتی ملی به‌دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «پشاهن» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم یک‌هزار و ۱۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس