روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که مس ایران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت‌ «فملی» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
قطعات فولادی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. رازک در رده هفتم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه‌ای معادل ۴۱میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دوهزار و ۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۳۳۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵هزار میلیارد ریال است. «وپارس» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سیمان فارس و خوزستان به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «شپترو» برابر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد.کابل باختر هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «باختر» مبلغ یک‌هزار و 500ریال و سرمایه آن معادل سه‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته تامین ماسه به دست آورد.قطعات فولادی در جایگاه چهارم ایستاد. «فنورد» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 395ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد.سرمایه شرکت «خپارس» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 801ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده دهم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» در سال‌جاری 242ریال و سرمایه آن برابر 286میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شاراک» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 134ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه نهم شد. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. توکا فولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 420ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پمپ سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کخاک» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نفت پارس در رده چهارم این گروه ایستاد. «شنفت» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌‌هزار و ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر هفت‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۷۱ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد.بانک اقتصاد نوین در رده هشتم این گروه ایستاد.«ونوین» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی سود هر سهم خود را برابر ۳۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه دهم شد.سرمایه «وبوعلی» بیش از ۸۰۰میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد.سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد.گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد.«خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس